Informacije o on-line seminarju:
Termin: 14. 05. 2025
Čas: 10.00 - 11.00
Število razpoložljivih mest: 10
Cena: 89,00 EUR + DDV
Vsebina:
Postopek oddaje javnega naročila se ne začne s sprejetjem sklepa o začetku, pač pa že veliko prej. Vsebinska priprava predmeta javnega naročila, tehnične specifikacije, pogoji za sodelovanje gospodarskega subjekta in morebitnih sodelujočih kadrov so elementi, ki jih je potrebno doreči pred samim sklepom. Nujna je vključitev "vsebincev", pravnikov in finančnikov.
Sama faza oddaje javnega naročila je podprta s Portalom javnega naročanja. V tej fazi so izredno pomembni odgovori naročnika na vprašanja potencialnih ponudnikov, saj le-ta lahko bistveno spremenijo ali predmet ali pogoje javnega naročila. Faza pregledovanja in ocenjevanja prejetih ponudb je morda najbolj kritična, v veliko pomoč naročnikom so preverjanja preko eDosjeja. Sklep o oddaji javnega naročila je (včasih) začetek (pred)revizijskega postopka, ki od naročnika terja poznavanje določb pravnega varstva. Sklenitev pogodbe, ki sledi pravnomočnosti odločitve, pa ne zaključuje spremljanja izvedbe, pač pa naravo aktivnosti naročnika veže na obligacijskopravna pravila.
Spletni seminar bo podal odgovore na posamezna vprašanja ter opozoriti na nekatere, včasih spregledane, obveznosti naročnikov in nenazadnje tudi ponudnikov.
Predavatelji:
![]() Miriam Seliškar, univerzitetna diplomirana pravnica s pravosodnim izpitom, ki se z javnim naročanjem ukvarja že vrsto let. V letih 2009 – 2012 je bila predsednica Državne revizijske komisije, sedaj pa deluje kot svetovalka v postopkih javnega naročanja. Je redna predavateljica Ministrstva za javno upravo – Upravne akademije, sodelovala je v delovni skupini GZS v fazi sprejemanja novega zakona. Poleg javnega naročanja svetuje tudi pri pripravi evropskih projektov. |